مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-10سياسي

تداوم فعالیت کودکان زباله گرد در پایتخت/ با پیمانکاران خاطی برخورد شود


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فعالیت کودکان زباله گرد همچنان وجود دارد، گفت: برخورد با پیمانکاران خاطی در مناطق ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکری که در صحن شورا مطرح کرد اظهار داشت: از همه زحمت کشان شهرداری اعم از فعالان حوزه مترو اتوبوسرانی و بهشت زهرا که این روزها زحمات بلاعوضی انجام می دهند تشکر می کن و از صدا و سیما و رسانه ها می خواهم که زحمات این نیروها را همانطور که است جلوه دهند چرا که تلاش نیروهای شهرداری حتی بیشتر از سایر نهادها است.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور این روزها در پی شیوع کرونا شرایط پر التهابی را می گذرانند گفت: میزان بروز و شیوع کرونا در تهران بیشتر است و این به میزان نگرانی ها در پایتخت افزوده و از یک طرف دولت همزمان برای خانه نشینی مردم تبلیغ می کند و از یک طرف دیگر باید افراد سر کار حضور یابند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: صدا و سیما هم نیز برنامه هایی که پخش می کند به صورتی بوده که از یک طرف تبلیغ برای در خانه ماندن و از یک طرف تبلیغ جهت حضور در مراکز خرید است.

نظری عنوان کرد: شهرداری باید جهت فروش آنلاین از طریق فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره بار برای همه مردم اقدام کند و تدابیری در این راستا به صورت جامع اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت کودکان زباله گرد در پایتخت/ با پیمانکاران خاطی برخورد شود

تداوم فعالیت کودکان زباله گرد در پایتخت/ با پیمانکاران خاطی برخورد شود