مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-10اقتصادي

تلاش برای تولید 5 میلیون ماسک در کردستان


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از فعال شدن یک واحد راکد برای تولید البسه بیمارستانی یکبار مصرف و ماسک های N90 با مشارکت بنیاد برکت در استان خبر داد که قرارداد تولید 5 میلیون ماسک با وزارت بهداشت را منعقد کرده است.

- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد: تلاش برای تولید 5 میلیون ماسک در کردستان ایسنا/کردستان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از فعال شدن یک واحد راکد برای تولید البسه بیمارستانی یکبار مصرف و ماسک های N90 با مشارکت بنیاد برکت در استان خبر داد که قرارداد تولید 5 میلیون ماسک با وزارت بهداشت را منعقد کرده است.

پیمان الماسی امروز(20 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه 500 تن مواد شوینده و ضدعفونی در استان وجود دارد و مهم ترین مشکل در این خصوص تامین الکل اتانول به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه این واحدهای تولیدی است.

وی افزود: یکی از مهم ترین مواد اولیه در تولید مواد ضدعفونی الکل اتانول است که اکنون به میزان 25 تن برای چهار واحد تولیدی استان تامین شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، بیان کرد: سهمیه واحدهای تولیدی تامین و واردشده در حال تولید و توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تولید 5 میلیون ماسک در کردستان

تلاش برای تولید 5 میلیون ماسک در کردستان