مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:262020-03-10سياسي

شهروندان در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا نروند


یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از مدیریت شهری درخواست کرد که تدابیر لازم را برای محدودیت حضور مردم در بهشت زهرا در روزهای پایانی سال در پیش گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز سه شنبه شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت شهادت حضرت زینب (س)، به ولادت حضرت امیرالمومنین و همزمانی آن با فوت مرحوم سیمین دانشور بانوی داستان نویس ایران اشاره کرد و گفت: منزل ایشان محل رفت و آمد بزرگان زیادی بود؛ از امام موسی صدر و طالقانی تا آغداشلو.

در یکی از این دیدارها از وی خواستم جمله ای در خصوص امیرالمومنین (ع) بگوید.

وی تأملی کرد و پس از آن، کلامی گفت که همه ما می دانیم اما بعد از گفتن ایشان، به عمق جمله به علی شناختم من به خدا قسم خدا را پی بردم.

وی در ادامه فوت برخی از چهره های سیاسی از جمله شیخ الاسلام و میرمحمدی را تسلیت گفت و به سابقه سیاسی و اجتماعی آنها اشاره کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به اینکه مدیریت شهری در صف مقدم خدمات رسانی به شهروندان است، گفت: در بیشتر نقاطی که شاهد حضور پرتعدد هستیم، خدمات شهرداری را نیز در آن شاهدیم؛ از تاکسیرانی و اتوبوسرانی تا مترو اما برخی نقاط تلاش هایشان دیده نمی شود و در شرایط سخت و دشواری خدمت رسانی می کنند که باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا نروند

شهروندان در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا نروند