مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10بين الملل

انهدام مقر رهبر گروه تروریستی النصره در غرب حلب


ارتش سوریه به حملات پیش دستانه خود علیه گروه های تروریستی ادامه داده و یگان های ارتش در پاکسازی مناطق آزاد شده پایگاه اصلی رهبر جبهه النصره را در 15 کیلومتری شهر حلب شناسایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در عملیات پاکسازی یگان های ارتش سوریه در مناطق آزاد شده آنها موفق به کشف یکی از پایگاه های اصلی ابو محمد الجولانی، رهبر جبهه النصره در منطقه عنجاره در 15 کیلومتری شهر حلب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، در این عملیات دژها و بخش هایی که یکی از مهم ترین پایگاه های تروریست ها را تشکیل می دهند و الجولانی در طول سال های گذشته از آنجا حملات به شهر حلب و روستاهای حومه آن را هدایت می کرد، شناسایی شد.

الجولانی در این حملات صدها تن از مردم سوریه را به قتل رسانده و هزاران تن دیگر از آنها را از زندگی روزمره شان جدا کرده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کرد.

خبرگزاری سانا در ادامه گزارش داد: جغرافیای این منطقه به گونه ای است که یک دژ طبیعی برای این پایگاه ایجاد کرده و تروریست ها پایگاه خود را در چند طبقه و با اتاق های مختلف زیر زمین حفاری کردند.

این پایگاه چندین درب ورودی و خروجی دارد و تروریست ها برای جلوگیری از ریزش آن در دیوارهای ورودی و راهروها و همچنین اتاق ها از سنگ ها و صخره ها استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام مقر رهبر گروه تروریستی النصره در غرب حلب

انهدام مقر رهبر گروه تروریستی النصره در غرب حلب