مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10فناوري

اتصال 50 درصد مدارس روستایی آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 50 درصد مدارس روستایی آذربایجان غربی در فاز اول خبر داد و گفت: در ادامه این طرح تمام مدارس استان به شبکه هوشمند مدارس از طریق بستر شبکه ملی اطلاعات وصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه قاسم جلیلی نژاد در جلسه هماهنگی اجرای مفاد قرار داد خرید خدمت شبکه هوشمند مدارس، اظهار کرد: بر اساس ماده 69 برنامه ششم توسعه تامین زیرساخت های هوشمندسازی مدارس بر عهده وزارت ارتباطات است که در قالب دو فاز اجرایی می شود که در فاز اول یک هزار و 390 مدرسه روستایی تا اردیبهشت سال 99 به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود.

وی با تشریح قرارداد خرید خدمت موضوع هوشمندسازی مدارس، افزود: این طرح که در قالب قرارداد خرید خدمت با پیمانکاری مخابرات منطقه استان و از محل اعتبارات طرح USO برای تمام مدارس روستایی بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 20 هزار نفر است اجرایی می شود.

جلیلی نژاد عنوان کرد: تامین زیرساخت اتصال به شبکه ملی اطلاعات از مواردی است که جزء تعهدات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است که مازاد بر آن بهرمندی از ظرفیت پهن باند 2 مگابایتی و استفاده تا حجم 30 گیگا بایت رایگان ازخدماتی  وزارت ارتباطات  برای توسعه هوشمندسازی مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 50 درصد مدارس روستایی آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 50 درصد مدارس روستایی آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات