مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10سياسي

بالای 90 درصد دانشگاه های جوان زیرساخت آموزش مجازی ندارند


مسئول کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم گفت: بالای 90 درصد دانشگاه های جوان و کوچک از زیرساخت آموزش مجازی برخوردار نیستند.

- سید علی اکبر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت آموزش های مجازی دانشگاه ها گفت: اولین دانشگاه مجازی در سال 82 راه اندازی شد یعنی ما تا الان حدود 18 الی 19 سال در این زمینه تجربه داریم، تاکنون بیش از 20 دانشگاه در کشور این دوره ها را به صورت آموزش الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی ارائه می کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از دانشگاه های بزرگ مانند دانشگاه های تهران، شیراز، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، شهیدبهشتی و برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی، آموزش های مجازی برگزار می کردند و زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و باعث شد کلاس ها به صورت مجازی برگزار شود، نشان داد که چه ظرفیت بزرگی در این مسیر وجود دارد و این مسیر درستی است که دنیا نیز در این مسیر حرکت می کند و تحولات آینده آموزش برهمین مبنا خواهد بود.

مسئول کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در شرایط موجود دانشگاه هایی که بسترهای لازم برای ارائه آموزش های مجازی را داشتند، محتوای تولید شده برای همه رشته ها و درگیر شدن همه اساتید در همه رشته ها را نداشتند، خوشبختانه یک بخش بزرگ این کار برگزاری کلاس برخط و یا آنلاین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالای 90 درصد دانشگاه های جوان زیرساخت آموزش مجازی ندارند

بالای 90 درصد دانشگاه های جوان زیرساخت آموزش مجازی ندارند