مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10سياسي

در شرایط بحرانی مقابله با کرونا مطالبه گران طلب خود را دیرتر بگیرند


در شرایطی که بیماری کرونا موجب از رونق افتادن کسب وکارها شده است، مطالبه گران طلب خود را دیرتر بگیرند و موجران بخشی از اجاره بها را به مستأجران ببخشند که این کار از نشانه های مروت و جوانمردی است.

- حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، در رابطه با تأثیر کرونا بر رونق بازارهای شب عید، اظهار کرد: از رونق افتادن بازارها و معلق شدن کسب وکارها از جمله نتایج تلخ شیوع بلای منحوس کرونا ویروس است که اگر با آن مقابله نکنیم، وضعیت بدتری را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه قطعاً ضرر مالی و از رونق افتادن کسب وکارها بهتر از ضرر جانی برای مردم است، افزود: مردم باید صبور، اهل ایثار، فداکاری و گذشت باشند؛ مطالبه گران و طلبکاران دیرتر طلب خود را بگیرند، موجران به علت کم رونقی و کم درآمدی بخشی از اجاره بهای املاکشان را به مستأجران ببخشند که این اقدام از نشانه های مروت و جوانمردی و اخلاق دینی است.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: یکی از بلیه های دوره آخرالزمان ابتلا شدن عموم مردم به بلاهای غیرقابل پیش بینی هست که بعضاً در روایات نیز به آن اشاره شده که در جهت پی بردن مردم به قدرت و عظمت الهی است؛ زیرا در شرایطی که علم روز بسیار پیشرفته است و در بخش بهداشت و درمان همه مدعیان ادعا دارند دردی نیست که نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط بحرانی مقابله با کرونا مطالبه گران طلب خود را دیرتر بگیرند

در شرایط بحرانی مقابله با کرونا مطالبه گران طلب خود را دیرتر بگیرند