مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10حوادث

کشف انبار «تجهیزات پزشکی» در بندرعباس/ «محتکران» در امان نیستند


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک انبار احتکار اقلام بهداشتی و کشف بیش از 12 هزار ماسک و گان یک بار مصرف پرستاری در بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری در این رابطه اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک انبار دپو و احتکار اقلام بهداشتی را در یکی از محلات بندرعباس کشف کردند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی مشترک با حضور نمایندگان بهداری، دستگاه قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار متعلق به فردی به نام وحید 7 هزار و 400 عدد انواع ماسک و 5 هزار عدد گان یک بار مصرف پرستاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محوله بهداشتی احتکارشده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت خطرناک موجود در کشور و استان و نیاز مبرم و شدید عموم مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده نظیر ماسک، الکل های صنعتی و دیگر اقلام شوینده، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار با محتکران برخورد و افراد سودجو و فرصت طلب را به مراجع قضایی معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار «تجهیزات پزشکی» در بندرعباس/ «محتکران» در امان نیستند

کشف انبار «تجهیزات پزشکی» در بندرعباس/ «محتکران» در امان نیستند