مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10سياسي

«رجب» ماه تخلیه روح از گناه و پلیدی هاست


ماه رجب ماه استغفار است و از این ماه باید برای تخلیه روح از گناه بهره مند شویم.

- سید محمدحسین اردستانی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ماه رجب را ماه استغفار و آمرزش گناهان دانست و اظهار کرد: عبادت منحصر به زمان و مکان نیست، دست خداوند متعال بسته نیست که ثواب و اجر عبادت را فقط در مساجد اعطا کند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی عقل و نیروی عقل حکم می کند که وارد اجتماعات نشویم و خداوند که صاحب عقل است بهتر این موضوع را می داند، بنابراین مردم در خانه ها اعمال ایام البیض و ماه رجب را انجام دهند و بدانند ثواب و اجر آن نزد پرودگار محفوظ است.

این استاد حوزه علمیه قم مراقبت از اعمال روزانه را یکی از سفارشات مرحوم آیت الله بهجت برشمرد و افزود: هر فردی بهتر است در طول روز از اعمال و کارهای خود مراقبت داشته باشد زیرا آیت الله بهجت می فرمودند مگر می شود انسان در طول روز مراقبت نداشته باشد آنگاه انتظار حضور قلب در نماز را داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر استفاده از فیوضات ماه رجب خاطرنشان کرد: اقامه نماز جعفر طیار که مقام معظم رهبری نیز خواندن آن را در ایام البیض سفارش کردند، از اعمال پسندیده است زیرا حال خوبی را ایجاد می کند و برای بخشش گناهان در این ماه موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رجب» ماه تخلیه روح از گناه و پلیدی هاست

«رجب» ماه تخلیه روح از گناه و پلیدی هاست