مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-10اقتصادي

بسیج تمامی ظرفیت های پلیس در مبارزه با احتکار


جانشین فرمانده نیروی انتظامی از بسیج تمامی ظرفیت های پلیس در مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

- جانشین فرمانده نیروی انتظامی از بسیج تمامی ظرفیت های پلیس در مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایوب سلیمانی در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی افزود: با تشکیل قرارگاه های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه ای رده های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به کلیه رده های انتظامی سراسر کشور ابلاغ و اکیپ های نامحسوس در جهت شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور انجام می شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده شوم ادامه می دهد و در این راستا کشف چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمامی ظرفیت های پلیس در مبارزه با احتکار

بسیج تمامی ظرفیت های پلیس در مبارزه با احتکار