مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-10پزشكي

هشدار دوباره وزارت بهداشت درمورد مسمومیت با متانول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو در نامه ای به معاونان درمان، بهداشت، - معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو در نامه ای به معاونان درمان، بهداشت، پرستاری و همچنین مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار در خصوص مسمومیت با الکل صنعتی (متانول)، بر اطلاع رسانی این موضوع تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو در نامه ای به معاونان درمان، بهداشت، پرستاری و همچنین مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار در خصوص مسمومیت با الکل صنعتی (متانول)، بر اطلاع رسانی این موضوع تاکید کرد.

محمد رضا شانه ساز در این نامه از تهیه اطلاعیه هشدار در خصوص مسمومیت با الکل صنعتی (متانول) خبر داد و درخواست کرد این اطلاعیه به نحو مقتضی به همه مراکز و موسسات پزشکی و درمانی تحت پوشش آن معاونت و سازمان اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری ناشی از کرونا ویروس جدید در کشور و تاکید بر بهداشت دست ها و گندزدایی مناسب سطوح در منازل و اماکن و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دوباره وزارت بهداشت درمورد مسمومیت با متانول

هشدار دوباره وزارت بهداشت درمورد مسمومیت با متانول