مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-10اقتصادي

کاهش 14 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از کاهش 14 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به متوسط بهمن ماه خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از کاهش 14 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به متوسط بهمن ماه خبر داد.

علی زندی فر سه شنبه 20 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: روز گذشته 463 هزار و 876 وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان تردد داشته اند که نسبت به متوسط بهمن ماه 14 درصد کاهش نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه متوسط تردد در محورهای استان در شرایط عادی 500 تا 600 هزار تردد است که در ایام پیک مانند تعطیلات نوروز به یک میلیون تردد هم می رسد، اما شاهد کاهش تردد در این محورها هستیم، افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به متوسط بهمن ماه روز گذشته 5 درصد افزایش یافت، اما میزان تردد اتوبوس های مسافربری 17 درصد کاهش داشته است.

زندی فر با بیان اینکه هر ساله در چنین روزهایی راهداری استان مشغول آماده سازی محورها برای سفرهای نوروزی و استقبال از بهار بود، اما در شرایط کنونی ضمن اینکه تلاش خود را برای آماده بودن محورها دارد، اما برنامه های خود را تغییر داده است، گفت: با توجه به بارش ها در زمستان و برخی خرابی محورها، راهداری اقدامات خود را دنبال خواهد کرد و حتی در استفاده از آسفال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

کاهش 14 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی