مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-10پزشكي

ادارات استان البرز باید تعطیل شوند/ کرج نیازمند گندزدایی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تهران تا دو هفته آینده شرایط سختی در پیش دارد.

البرز همجوار با پایتخت است از مسئولان استان می خواهیم ادارات تعطیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کریم پیش از ظهر سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه شیوع کرونا ویروس در کشور یک بحران سخت و سنگین است که همه مسئولان علوم پزشکی از آموزش و پژوهش گرفته تا بهداشت و درمان و غذا و دارو را درگیر کرده است، گفت: همه توانمان را برای مقابل با این ویروس به کار گرفته ایم بخشی از روزهای سختی را گذرانده اما روزهای سخت تری در پیش داریم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز شرایط پایدارتری نسبت به دیگر استان ها دارد، گفت: این در حالی است که تراکم جمعیتی در این استان بالا است و با پایتخت نیز همجوار است از طرفی به استان های شمالی نیز نزدیک است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در ادامه به کمبودهای حوزه بهداشت و درمان استان اشاره کرد و گفت: با این وجود بحران کرونا را در استان به شرایط پایدار رسانده ایم این مهم نتیجه تلاش همگانی است.

شهر باید خالی از جمعیت شود دکتر کریم با تاکید بر اینکه پیش بینی ها نشان می دهد تهران طی دو هفته آینده شرایط سختی را در پیش دارد، گفت: البرز همجوار با پایتخت است به همین دلیل از مسئولان استان می خواهیم ادارات تعطیل شوند تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان البرز باید تعطیل شوند/ کرج نیازمند گندزدایی است

ادارات استان البرز باید تعطیل شوند/ کرج نیازمند گندزدایی است