مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:362020-03-10سياسي

مردم حتی المقدور از مراجعه حضوری به واحدهای قضایی خودداری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی صالحی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ثنا و دیگر سامانه های برخط دادگستری هرمزگان بدون نیاز به مراجعه حضوری از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: دادگستری استان هرمزگان به عنوان دادگستری پیشرو در استفاده از ابلاغات الکترونیک در سطح کشور، با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم، اقدام به راه اندازی، تجهیز و فعال سازی دفاتر خدمات الکترونیک در تمامی حوزه های قضایی و شهرستان های استان و همچنین بسط و گسترش سامانه های خدمات برخط نموده است.

وی تصریح کرد: طرفین هر پرونده می توانند به جای حضور فیزیکی لوایح مربوط به مطالب، مستندات و دلایل خود را به صورت غیر حضوری از طریق دفاتر خدمات قضایی به محاکم مورد نظر ارسال نمایند و مواردی که به تشخیص قاضی رسیدگی کننده ضرورت حضور محرز باشد به نحو مقتضی به طرفین اعلام خواهد شد.

این مقام قضایی از مردم خواست حتی المقدور از مراجعه حضوری به واحدهای قضایی خودداری نمایند و یادآور شد: حضور طرفین دعوی در مراجع قضایی فقط در صورت تشخیص ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حتی المقدور از مراجعه حضوری به واحدهای قضایی خودداری کنند

مردم حتی المقدور از مراجعه حضوری به واحدهای قضایی خودداری کنند