مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:362020-03-10اقتصادي

کاسبان خیانتکاری که با ویروس کرونا حیاتشان تداوم می یابد


با شیوع بیماری کرونا، محتکران با ترفندهای مختلف در حوزه مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، برخی محصولات باغی و کشاورزی را در انبارها مخفی کردند و یا قیمت ها را افزایش دادند.

باید واقعیت را قبول کنیم که برخی مردم ایران فرصت طلب و سوء استفاده چی هستند، کسانی که تا مشکلی پیش می آید دنبال راهکارهای مقابله با آن هستند تا برای آن بازار سیاه درست کنند و مسئولانی که فقط خوب بلد هستند شعار بدهند.

کرونا تنها بخشی از واقعیت های تلخ جامعه ای است که در کنار همه خوبی ها و زیبایی هایی که مرمانش دارند، زیر پوستش برخی ها هستند که به عنوان انگل از ویروس کرونا برای تداوم حیاتشان و ثروت اندوزی استفاده می کنند، محتکرانی که ادعای انسانیت و وطن پرستی دارند در حالی که به ملت و جامعه ایران ضربه می زنند.

ماسک، ماده ضد عفونی کننده، دستکش و سایر اقلام پزشکی که این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز مردم است، در انبارها و برخی داروخانه ها تلنبار شده و مردم نمی توانند از آن استفاده کنند ماسک، ماده ضد عفونی کننده، دستکش و سایر اقلام پزشکی که این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز مردم است، در انبارها و برخی داروخانه ها تلنبار شده و مردم نمی توانند از آن استفاده کنند که دستگاه قضایی و دستگاه های امنیتی با ورود به این عرصه چهره خائنین به ملت و نظام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبان خیانتکاری که با ویروس کرونا حیاتشان تداوم می یابد

کاسبان خیانتکاری که با ویروس کرونا حیاتشان تداوم می یابد