مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-10اقتصادي

تولید آب با حداکثر توان در اهواز/نگران آلودگی آب نباشید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه هر 30 دقیقه یکبار آب اهواز آزمایش می شود، گفت: در حال حاضر مساله ای در خصوص کیفیت آب شرب اهواز وجود ندارد و مردم در خصوص کروناویروس نگران نباشند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه هر 30 دقیقه یکبار آب اهواز آزمایش می شود، گفت: در حال حاضر مساله ای در خصوص کیفیت آب شرب اهواز وجود ندارد و مردم در خصوص کروناویروس نگران نباشند.

بهنام مریدی در گفت وگو با ایسنا، در زمینه نگرانی های بوجود آمده مبنی بر استفاده از آب رودخانه کارون و خطر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد آب اهواز از طریق طرح غدیر و 10 درصد آن نیز از محل طرح آب حیات تامین می شود.

وی با بیان اینکه فقط در زمان نیاز از رودخانه کارون برای تامین آب اهواز استفاده می شود و بسیاری از مواقع از آب این رودخانه برای تامین آب اهواز استفاده نمی شود، افزود: در حال حاضر تولید آب در اهواز با حداکثر توان در حال انجام است و مساله ای در خصوص کیفیت آب و نگرانی در زمینه کرونا ویروس وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: ماهانه حدود 2 میلیارد تومان مواد خاص برای تصفیه خانه های آب اهواز خریداری می شود تا به کمک آن ها آب ضدعفونی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آب با حداکثر توان در اهواز/نگران آلودگی آب نباشید

تولید آب با حداکثر توان در اهواز/نگران آلودگی آب نباشید