مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:572020-03-10سياسي

مجتمع های رفاهی دولتی در مازندران اقامتگاه بیماران کرونایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان در ساری گفت : این تصمیم در قالب بسیج ملی مقابله با کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانداران در شهرستان های استان اجرایی می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران توضیح داد : بر اساس این طرح ، در هر شهرستان به تعداد تختهای بیمارستانی از تخت های مجتمع های رفاهی دولتی برای بستری کردن بیماران مشکوک و بیماران در حال گذراندن دوران نقاهت استفاده می شود و چنانچه در شهرستانی مجتمع رفاهی دولتی وجود نداشته باشد از هتل ها و مهماسراهای غیر دولتی برای این کار استفاده خواهد شد.

حسین زادگان اختصاص مجتمع های رفاهی برای بستری و نگهداری بیماران مشکوک کرونایی را در شرایط کنونی شیوع ویروس در مازندران کاربردی تر و اجرایی تر دانست و توضیح داد : با بهره گیری از مجتمع های رفاهی و مهمانسراها که از لحاظ امکانات و تجهیزات نیز ظرفیت های مناسبی برای نگهداری این بیماران است ، نیاز استان مازندران به ایجاد بیمارستان صحرایی که می تواند هزینه های جانبی را نیز تحمیل کند، منتفی می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی و ستاد مقابله با کرونای مازندران اظهار داشت : برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت خدمات دهی به بیماران بستری در مجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های رفاهی دولتی در مازندران اقامتگاه بیماران کرونایی می شود

مجتمع های رفاهی دولتی در مازندران اقامتگاه بیماران کرونایی می شود