مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-10پزشكي

نظارت 90 بازرس بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کرمانشاه


کرمانشاه_ کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از نظارت 90 بازرس بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.

- بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و تقارن این روزها با شیوع ویروس کرونا 90 بازرس بهداشت محیط نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت نانوایی، قنادی، شیرینی فروشی و آجیل فروشی ها را در سطح شهرستان انجام می دهند، هرچند قرار نیست در ایام نوروز دید و بازدیدی انجام شود اما باز هم ممکن است عده ای دست به این اقدام بزنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه افزود: گشتی ویژه برای نظارت بر نانوایی ها، شیرینی فروشی و آجیل فروشی ها با حضور اتحادیه های نانوایی، قنادی ها، ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تشکیل شده است.

خدادادیان عنوان کرد: همچنین با همکاری شهرداری کرمانشاه و اتحادیه های اتوبوس و تاکسیرانی تیم گندزدایی زیر نظر کارشناس مرکز بهداشت به ضدعفونی مداوم به ویژه در محلات فقیرنشین و محلاتی که تراکم جمعیت بیشتر است، می پردازند همچنین بازار و خیابان های اصلی هرشب با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و به کارگیری 200 دستگاه خودرو، گندزدایی شهر انجام می شود و البته برخی خیابان ها قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 90 بازرس بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کرمانشاه

نظارت 90 بازرس بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کرمانشاه