مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-10سياسي

25 تشکل دانشجویی لرستان خطاب به مجلس شورای اسلامی بیانیه دادند


25 تشکل دانشجویی لرستان با صدور بیانیه ای خطاب به مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار دغدغه مندی نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، راهکارهای برون رفت از این شرایط را ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 25 تشکل دانشجویی لرستان در سالروز اعلام جنگ تمام عیار اقتصادی از لسان رهبر معظم انقلاب، بیانیه ای خطاب به مجلس شورای اسلامی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: مورخ 20 اسفند سال 1392 رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی، در حضور جمعی از مسئولان دستگاه های مختلف، فعالان اقتصادی، و مدیران مراکز علمی و رسانه ای و نظارتی فرمود: تحریم ها از قبل بود، منتها این تحریم ها از حدود زمستان سال 1390 تا امروز، تبدیل شده به جنگ اقتصادی، دیگر اسم آن تحریم هدفمند نیست، یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که متوجه ملت ما است.

بی گمان نمی توان این حقیقت را انکار نمود که امروز با گذشت بیش از 6 سال از اعلام این جنگ توسط رهبر انقلاب، مسئولان و دستگاه های مهم و تصمیم ساز کشوری متوجه این جبهه ی گسترده نشده اند و ساز و کارهای لازم و عملیاتی را در جهت مقابله با جنگ تمام عیاری که متوجه ملت عزیز ایران شده است تدارک ندیده اند؛ فلذا با توجه به بی رمق بودن مجلس فعلی، برآن شدیم تا در این شرایط حساس که کشور با حملات متعدد اقتصادی دشمنان و ایادی داخلیشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 تشکل دانشجویی لرستان خطاب به مجلس شورای اسلامی بیانیه دادند

25 تشکل دانشجویی لرستان خطاب به مجلس شورای اسلامی بیانیه دادند