مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:252020-03-10سياسي

سهم 90 درصدی فرهنگ زیارت و گفتمان انقلاب اسلامی در تولیدات «به نشر»


مدیرعامل به نشر با اشاره به سهم چشمگیر فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ زیارت در تولیدات این انتشارات گفت: این موضوعات محتوای 90 از درصد تولیدات به نشر در سال 98 را شامل می شود.

- سهم 90 درصدی فرهنگ زیارت و گفتمان انقلاب اسلامی در تولیدات به نشر ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل "به نشر" با اشاره به سهم چشمگیر فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ زیارت در تولیدات این انتشارات گفت: این موضوعات محتوای 90 از درصد تولیدات به نشر در سال 98 را شامل می شود.

حسین سعیدی به تفکیک موضوعی آثار چاپ اول در موضوعات اصلی و برای تمام رده های سنی اشاره و اظهار کرد: حوزه فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی با 37 عنوان، سنت و سیره اهل بیت(ع) و سیره رضوی 27 عنوان، متون دینی 26 عنوان، معارف اسلامی (بدون متن اصلی کتب دینی و ادعیه ها) 17 عنوان، سبک زندگی ایرانی و اسلامی 23 عنوان، عمومی 11 عنوان و فرهنگ زیارت دو عنوان سهم موضوعی آثار چاپ اول انتشارات به نشر را به خود اختصاص می دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی به نشر، وی افزود: سهم موضوعی آثار تجدید چاپ شده این انتشارات نشان می دهد که در موضوعات اصلی سنت و سیره اهل بیت(ع) و سیره رضوی 57 اثر، سبک زندگی ایرانی و اسلامی 55 اثر، معارف اسلامی (بدون متن اصلی کتب دینی و ادعیه ها) 538 اثر، عمومی 35 اثر، متون دینی 13 عنوان، فرهنگ و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 90 درصدی فرهنگ زیارت و گفتمان انقلاب اسلامی در تولیدات «به نشر»

سهم 90 درصدی فرهنگ زیارت و گفتمان انقلاب اسلامی در تولیدات «به نشر»