مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-10پزشكي

ترخیص 76 بیمار کرونایی در شاهرود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ترخیص 76 بیمار مبتلا به ویروس کرونا از بیمارستان پس از بهبودی خبر داد.

- رضا چمن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: بر اساس آخرین اخبار کرونا ویروس در روز سه شنبه، بیستم اسفندماه، تاکنون نتیجه آزمایش 121 نمونه در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مثبت گزارش شده است که تعداد 76 از آنان با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی افزود: همان طور که پیش بینی می شد، شاهد روند صعودی ابتلای به کرونا ویروس هستیم و از همگان انتظار داریم که توصیه های بهداشتی را حیاتی تلقی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مردم باید خود مراقبتی و ماندن در منزل را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند، گفت: موضوع وجود دو نوع ویروس کرونا در ایران به هیچ وجه سندیت ندارد.

چمن بیان کرد: تا این لحظه هیچ سند و مدرک معتبری در خصوص وجود دو نوع ویروس کرونا یا ویروس جهش یافته و متفاوت با ویروس کرونای مشاهده شده در ووهان چین مشاهده و اثبات نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلای جدید به ویروس کرونا به طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده تنها یک مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 76 بیمار کرونایی در شاهرود

ترخیص 76 بیمار کرونایی در شاهرود