مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-10بين الملل

کرزای: وضعیت نگران کننده کنونی افغانستان نتیجه سیاست آمریکاست


حامد کرزای، رییس جمهور سابق افغانستان از مردم کشورش خواسته است تا در شرایط کنونی با اتحاد و هوشیاری تمام و با اشتراک مساعی در خنثی ساختن دسیسه های خارجی کشور را نجات هند.

- حامد کرزای، رییس جمهور سابق افغانستان از مردم کشورش خواسته است تا در شرایط کنونی با اتحاد و هوشیاری تمام و با اشتراک مساعی در خنثی ساختن "دسیسه های خارجی" کشور را نجات هند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از طلوع نیوز، حامد کرزای، رییس جمهور پیشین افغانستان در بیانیه ای گفت: وضعیت نگران کننده کنونی کشور نتیجه سیاست و عملکرد تحقیرآمیز و تفرقه افکنانه آمریکا در برابر مردم افغانستان است.

وی تاکید کرده است: اثبات این ادعا در اعلامیه شب گذشته وزارت امور خارجه آمریکا درباره مراسم تحلیف دوگانه افغانستان است.

در صورتیکه آمریکا حقیقتاً خواهان حل بحران به وجود آمده بود، می توانست با اقدام سازنده و به موقع پیش از برگزاری مراسم تحلیف، مانع تفرقه و بی ثباتی سیاسی ناشی از آن شود.

کرزای تاکید کرده است که او در تمامی ملاقات های چند ماه اخیر که با مقام های آمریکایی به ویژه، زلمای خلیلزاد، فرستاده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان داشته، نگرانی عمیق خود درباره عدم صداقت و شفافیت عملکرد واشنگتن درباره چگونگی پیشبرد پروسه انتخابات و بخش هایی از روند صلح بارها اعلام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرزای: وضعیت نگران کننده کنونی افغانستان نتیجه سیاست آمریکاست

کرزای: وضعیت نگران کننده کنونی افغانستان نتیجه سیاست آمریکاست