مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-10اقتصادي

هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی 3 ماهه عوارض در پی شیوع کرونا


شهردار اهواز در راستای حمایت از مشاغل ، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی 3 ماهه عوارض شهرداری را به شورای شهر تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از شیوع کرونا و در آستانه تعطیلات نوروزی، بازار اهواز نیز همچون سایر شهرهای کشور با رکود در خرید و فروش مواجه شد.

در این راستا موسی شاعری شهردار اهواز در حمایت از مشاغل، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی 3 ماهه عوارض  شهرداری را به شورای شهر تقدیم کرد.

پیش از این هم به دستور شهردار اهواز به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اماکن مختلف شهراهواز از جمله ناوگان حمل ونقل عمومی، محیط اتوبوس های درون شهری وپایانه ها، تاکسی ها در سطح شهر، پارک ها، معابر شهری و.

روزانه ضدعفونی می شود.

شهردار اهواز روزهای گذشته در نامه ای به استاندار خوزستان خواستار ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به اهواز شد که با استقبال شهروندان همراه شد.

شاعری همچنین با ممنوع کردن برپایی چادر مسافرتی در پارک ها، بوستان ها و اماکن عمومی شهر اهواز، اظهار کرد: واحدهای اجراییات شهرداری با جدیت بر اجرای این تصمیم نظارت خواهد کرد.

شهردار اهواز همچنین در خصوص مدت زمان ضدعفونی شهر  گفت: ما تا زمان حل مشکل و رسیدن به شرایط پایدار و با نظر و تشخیص شورای سلامت و ستاد ویژه مبارزه با کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی 3 ماهه عوارض در پی شیوع کرونا

هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی 3 ماهه عوارض در پی شیوع کرونا