مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-10اجتماعي

استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانش آموزان با استفاده از شبکه های اجتماعی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی در ایام تعطیلی مدارس با استفاده از شبکه های اجتماعی در فضای مجازی خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، اظهار کرد: این معاونت با رویکرد مدرسه محوری و تمرکز بر مربی پرورشی و استفاده از ظرفیت معلمان مدارس و هسته های مشاوره مناطق برنامه ریزی های متعددی را انجام داده است تا از طریق فضای مجازی و بستر رسانه ای استان ها و شبکه های اجتماعی موجود فعالیت های پرورشی و فرهنگی در شبکه بزرگ دانش آموزی برنامه ریزی و اجرا شود چرا که مدرسه تعطیل می شود اما تربیت هرگز از جریان نخواهد افتاد.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی و نگرانی های ایجاد شده در حوزه تحصیلی و تربیتی، بیشترین تمرکز و حجم فعالیت های این حوزه معطوف به مشاوره تحصیلی و تربیتی است کاظمی ادامه داد: در بخش فعالیت های مشاوره ای با هدف مدیریت بحران و پیشگیری از مشکلات روانی و اجتماعی(اضطراب و استرس) در دانش آموزان، طرح پیام مشاور و صدای مشاور جهت مشاوره تحصیلی و تربیتی آغاز به کار کرده است.

وی با تشریح طرح پیام مشاور، تصریح کرد: در این طرح مشاوران مدارس هر روز پیام ها و کلیپ های تربیتی چند دقیقه ای کوتاه در گروه های مدرسه بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانش آموزان با استفاده از شبکه های اجتماعی

استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانش آموزان با استفاده از شبکه های اجتماعی