مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-10پزشكي

بازدید استاندار فارس از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز


استاندار فارس با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، - بازدید استاندار فارس از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز ایسنا/فارس استاندار فارس با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، از این مرکز بازدید کرد.

عنایت الله رحیمی سه شنبه 20 اسفند از بخش های تریاژ، اسکرین و اورژانس سطح سه و چهار بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به عنوان مرکز مرجع بیماران مبتلا به ویروس کرونا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران و مراجعان قرار گرفت.

او با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، از پزشکان، پرستاران، مسئولان و تمام کارکنانی که در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) مشغول به خدمت رسانی به بیماران و مراجعان هستند، قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید از کارکنان و تیم درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) تقدیر کرد و گفت: تلاش مسئولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران ویروس کرونا، بر هیچ فردی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار فارس از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز

بازدید استاندار فارس از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز