مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-10سياسي

سامانه گردشگری مجازی در استان سمنان راه اندازی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان از راه اندازی سامانه گردشگری مجازی به مناسبت ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: حفظ سلامت مردم در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمال بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا و ضرورت جلوگیری از فراگیر شدن این ویروس اظهار داشت: ایام تعطیلات نوروز 99 نگران سفر نباشیم و با گردشگری مجازی در خانه بمانیم و از سفر لذت ببریم.

وی از راه اندازی سامانه گردشگری مجازی در استان سمنان خبر داد و گفت: فاز اول این سامانه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با اشاره به اینکه در فاز نخست این سامانه 40 جاذبه گردشگری طبیعی و تاریخی رونمایی شد، تصریح کرد: این سامانه در چهار نسخه اپلیکیشن، نرم افزار، واقعیت مجازی (VR) طراحی شده است.

جمال بابیان اینکه این سامانه به صورت آنلاین کاربرد دارد و هم وطنان می توانند بدون مراجعه حضوری از این طریق از فضاهای تاریخی و طبیعی استان دیدن کنند، افزود: لیست عناوین جاذبه ها، لینک جانمایی در نقشه به صورت آنلاین، توضیحات صوتی و متنی از دیگر ویژگی های مهم این سامانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گردشگری مجازی در استان سمنان راه اندازی شد

سامانه گردشگری مجازی در استان سمنان راه اندازی شد