مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-10سياسي

80 درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان گفت: 80 درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند و این امر خطر آفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، عباسعلی جوادی پیش از ظهر سه شنبه در علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: همه به خوبی می دانیم که ارتباط انسان ها با یکدیگر موجب گسترش ویروس کرونا می شود، بر این اساس باید از عکس العمل ها و صحبت ای بی اساس و صرفاً احساساتی در این زمینه دوری کرده و در زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس اقدامات جدی انحام دهیم.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند و این امر خطر آفرین است، تاکید کرد: بر این اساس باید ارتباط میان انسان ها مدیریت شود و مردم نیز باید بهداشت فردی را جدی بگیرند.

مردم باید قرار داشتن در شراطی بحرانی را باور داشته باشند رییس کمیسیون بهداشت و سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مردم باید قرار داشتن در شراطی بحرانی را بپذیرند و باور داشته باشند، تاکید کرد: بخشی از این موضوع به عملکرد مسئولان برمی گردد، ترس یک عامل طبیعی و خدادای است که از ضرر رسیدن به انسان جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه تنها ترس بیجا از یک موضوع صحیح نیست، تاکید کرد: در شراطی فعلی این ترس ضرورت دارد، نباید احساساتی درباره این بیماری صحبت شود چراکه حفظ جان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند

80 درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند