مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-10سياسي

افزایش ظرفیت تولید ماسک بهداشتی در شیراز


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش ظرفیت تولید ماسک های تنفسی در شیراز با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همکاری جهادی داوطلبان دانشجو و بسیجی و با افزایش توان و به کارگیری چندین دستگاه خودکار توسط کارگاه های تولیدی خبر داد.

- مهرداد شریفی سه شنبه 20 اسفند به خبرنگاران گفت: هم اکنون دو کارگاه اصلی تولید ماسک های تنفسی در شهرستان شیراز، به صورت سه نوبت کاری در شبانه روز، مشغول به فعالیت هستند و ظرفیت تولید آنها افزایش یافته است.

او ادامه داد: یکی از این کارگاه های تولیدی، پیش از این، دستکش یک بار مصرف نایلونی تهیه می کرد که پس از ورود ویروس کرونای جدید به کشور، خط تولید ماسک های تنفسی در آن با پیگیری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دوباره فعال شد.

عضو هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: خط فعال شده در زمینه تولید ماسک تنفسی با حضور و تلاش جهادی و داوطلبانه دانشجویان، طبق فراخوان انجام شده از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین جهادگران و بسیجیان پایگاه های مقاومت، فعالیت می کند و در رفع نیاز مراکز حوزه بهداشت و درمان استان، نقش موثری دارد.

شریفی بیان کرد: از روز پنجشنبه گذشته، در این کارگاه ها، دستگاه های خودکار نیز افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید ماسک بهداشتی در شیراز

افزایش ظرفیت تولید ماسک بهداشتی در شیراز