مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-10اقتصادي

انواع عدسی ها را بشناسید


همان طور که می دانید مهم ترین مسئله بعد از خرید یک دوربین مناسب، انتخاب یک عدسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابر اعلام مکس شاپ، دنیای عدسی ها انقدر گسترده است که بسیاری از افراد را سردرگم می کند؛ به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع لنزهای موجود دربازار آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید عدسی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

امروزه کمپانی های بزرگی به طراحی و تولید عدسی مشغول هستند که لنزهای با کیفیتی را نیز هرساله وارد بازار می کنند؛ از قدرتمندترین این شرکت ها می توان به کمپانی های Canon، Nikon و Sony اشاره داشت؛ این سه کمپانی علاوه بر تولید دوربین های حرفه ای لنزهای بسیار قدرتمندی را به بازار عرضه می کنند.

به علاوه این سه کمپانی قدرتمند دو شرکت Sigma و Tamron نیز به صورت تخصصی به طراحی و تولید لنزهای بسیار باکیفیت و خاص مشغول هستند؛ شاخه های مختلفی از عکاسی وجود دارد که هر شاخه نیازمند لنزی خاص است؛ به طورکلی عدسی ها به دودسته مجزا: لنزهای زوم و لنزهای فیکس تقسیم می شوند که هرکدام فاکتورهای اساسی را از خود به نمایش می گذارند.

لنزهای نرمال نخستین دسته عدسی ها، لنزهای نرمال هستند؛ به لنزی عدسی نرمال گفته می شود که از فاصله کانونی برابری با قطر کادری که عکاس در حال عکاسی است برخوردار باشد؛ این دسته از عدسی ها ازآنجایی که زاویه دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع عدسی ها را بشناسید

انواع عدسی ها را بشناسید