مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-10اقتصادي

ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری 50 درصد افزایش یافت


رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری در پی شیوع کرونا 50 درصد افزایش یافته است.

- سید علی درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مأموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری در پی شیوع کرونا 50 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: با افزایش 50 درصدی مأموریت های تکنسین های فوریت های پزشکی، از مردم استان خواسته می شود که هرگونه سوال پیرامون علائم کرونا ویروس را از طریق تماس با سامانه 4030 و 190 دریافت و از اشغال خطوط ارتباطی 115 خودداری کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و گفته مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان، سوخت گیری خودرو در جایگاه های سوخت توسط متصدیان و در غیر این صورت باید با در اختیار گذاشتن دستکش یکبار مصرف برای رانندگان انجام، تا حد امکان از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

وی عنوان کرد: به شهروندان توصیه می شود در این راستا از رها سازی دستکش های یکبار مصرف اطراف جایگاه سوخت گیری و سطح شهر جدا خود داری کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرارگاه زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه های قضایی و کلیه فرماندارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری 50 درصد افزایش یافت

ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری 50 درصد افزایش یافت