مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:102020-03-10اقتصادي

توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم زنجان توسط حسینیه اعظم


مبلغ 700 میلیون تومان اعتبار برای خرید و مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

- حجت الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه مبلغ 700 میلیون تومان اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت، گفت: این میزان اعتبار از محل عوایدحسینیه اعظم زنجان بود و برای خرید مواد ضدعفونی کننده برای مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و روحی جامعه نیز ازجمله مسائل حائز اهمیت است که دست اندرکاران در برابر آن مسئول هستند، افزود: بسته بهداشتی رایگان شامل (تعدادی ماسک، پکیج آموزشی و محلول های ضدعفونی) است.

کرمی با اشاره به اینکه امروز سنت حسنه وقف می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد وقف سرمایه عظیم انسانیت است که ریشه در نهاد آدمی دارد؛ ادامه داد: حس نو دوستی انسان، او را به بهترین نوع احسان و خدمت رسانی در جامعه هدایت می کند.

مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: با توجه به اینکه پیشترین روستا در استان زنجان متعلق به شهرستان خدابنده هست لذا در همین راستا بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم زنجان توسط حسینیه اعظم

توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم زنجان توسط حسینیه اعظم