مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-10سياسي

سه گانه نگرانی های کرونایی؛ تعطیلی و سفر و کم توجهی عمومی


خبرگزاری مهر، گروه استان ها - علیرضا نوری کجوریان: مازندران در آستانه نوروز از یک سو با کووید 19 و از سوی دیگر با مهمانان داخلی دست وپنجه نرم می کند که بار سفر به استان بسته اند تا سوغات کرونا را به ارمغان آورند و این وضعیت در کنار نامناسب بودن زیرساخت های استان در شرایط غیرعادی، مشکلات را مضاعف کرده است.

سفر مهمانانی که مازندران را به عنوان مقصد برمی گزینند جای تعجب دارد چراکه تمامی زیرساخت های تفریحی، اقامتی و گردشگری استان تعطیل است و مردم نیز تأکید می کنند از سفر بپرهیزید و در خانه بمانید.

به رغم همه توصیه ها و درخواست ها و در پی شیوع کرونا ویروس و سیل مسافرت اهالی برخی استان ها ازجمله پایتخت، مازندران جزو استان های نخست از نظر شیوع این بیماری قرارگرفته است.

مسدود شدن راه های ورودی خواست مازندرانی ها طرح بسته شدن محورهای ورودی مازندران به روی مسافران طبق تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس پنجشنبه شب به مدت 24 ساعت اجرا شد و سرانجام با تصمیم ستاد ملی این طرح وتو شد و در پی آن شاهد تشکیل زنجیره های انسانی در مبادی ورودی استان برای جلوگیری از حضور مسافران بودیم که این اقدام از گوشه و کنار استان گزارش می شود.

با تماس با سامانه مرکز مدیریت راه های استان مازندران خواهیم شنید که به دلیل شیوع کرونا ویروس و وضعیت استان، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گانه نگرانی های کرونایی؛ تعطیلی و سفر و کم توجهی عمومی

سه گانه نگرانی های کرونایی؛ تعطیلی و سفر و کم توجهی عمومی