مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-10سياسي

زیرساخت های اشتغال در اردوگاه زندان های زنجان ایجاد می شود


محمد جوادی روز سه شنبه در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: اردوگاه های حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان دارای مشکلاتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل نبود اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی در سایر شهرستان های استان، تراکم جمعیت کیفری مرتبط با مواد مخدر در مرکز استان متمرکز است.

جوادی افزود: با توجه به اهداف اصلی ساخت این مراکز، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان نیازمند تغییرات بنیادی به ویژه توسعه اماکن اشتغال است.

مدیرکل زندان های استان زنجان گفت: بازسازی و بهسازی بسیاری از اماکن اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان به عنوان گام مهم در بازسازگاری و بازاجتماعی کردن افراد خطاکار و اولویت اصلی این اداره کل است.

وی اظهار داشت: به رغم کمبودهای اعتباری در حوزه های مختلف به دنبال جذب اعتبار برای حل مشکلات عمرانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی هستیم که به یقین همراهی دستگاه ها و سازمان های مرتبط می تواند روند امور را تسریع کند.

مدیرکل زندان های استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون 70 درصد از مددجویان کانون اصلاح و تربیت در حال ادامه تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه عامل بسیاری از بزهکاری ها در نوجوانان، ریشه در ترک تحصیل دارد باید به امر تحصیل نوجوانان در کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های اشتغال در اردوگاه زندان های زنجان ایجاد می شود

زیرساخت های اشتغال در اردوگاه زندان های زنجان ایجاد می شود