مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-10ورزشي

مرد بازنده، مدافع ایران در پرونده ویلموتس!


وکیل سوییسی ای که در پرونده استوکس و لی اروین نتوانسته از حق باشگاه تراکتور دفاع کند، حالا وکالت فدراسیون فوتبا برای دفاع در پرونده شکایت مارک ویلموتس را برعهده گرفته است! - در سال های گذشته باشگاه های ایرانی وقتی با دعاوی مختلفی که بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود مواجهر شدند، سریعا یک وکیل خارجی استخدام کردند تا بتواند از حقانیت شان دفاع کند.

این وکلا که اکثرا پول های هنگفتی نیز بابت حق وکالت باشگاه های ایرانی دریافت کردند، در اغلب اوقات پرونده های مفتوح خود را در فیفا باخته اند و هیچ اتفاقی هم جز قطع همکاری با آنها نیفتاده است.

این روزها که کمیته تعیین وضعیت فیفا حکم های مختلفی را علیه 3 تیم مطرح فوتبال ایران (استقلال، پرسپولیس و تراکتور) صادر کرده بار دیگر نقش وکلای بین المللی مورد استخدام ایرانی ها بیشتر به چشم می آید.

با بررسی وکلایی که در این پرونده ها مسئولیت دفاع از حقوق باشگاه های ایرانی را برعهده داشتند، به یک نام برمی خوریم که فعالیتش طی یکسال گذشته در فوتبال ایران بسیار گسترده شده است؛ لودیک دلشات(Ludovic Deléchat).

شکستی که همه را شوکه کرد شاید این نام چندان برای فوتبالدوستان آشنا نباشد اما باید بدانید که او در پرونده های شکایت آنتونی استوکس و لی اروین دو بازیکن بریتانیایی از تراکتور به عنوان وکیل باشگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد بازنده، مدافع ایران در پرونده ویلموتس!

مرد بازنده، مدافع ایران در پرونده ویلموتس!