مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:152020-03-10ورزشي

افشاگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس از اتفاقات پشت پرده در باشگاه


مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اتهاماتی که به وی بابت عدم همکاری با اسپانسر این باشگاه شده توضیحات مفصلی ارائه کرد.

- برکنار حسین قدوسی از مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این باشگاه را با حاشیه های عجیبی روبه رو کرد به طوری که محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل سرخ پوشان با توجه به جلسه نه چندان دوستانه ای که شب گذشته با اعضای هیأت مدیره داشت اعلام به استعفا کرد.

ظاهراً هیأت مدیره باشگاه به دلایل مختلف از جمله عدم همکاری مناسب او با بخش رسانه ای اسپانسر باشگاه راضی نبودند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری قدوسی با باشگاه شدند.

حسین قدوسی در ارتباط با اتفاق های رخ داده در شش ماه گذشته صحبت های مفصلی را انجام داد.

وی گفت: قبل از هر چیز باید توضیح دهم زمانی که اسپانسر باشگاه قرار شد در سه بخش اینستاگرام، توییتر و اپلیکیشن فعالیت خود را آغاز کند در جلسه ای شرح وظایف هر یک مشخص شد و از ابتدا قرار بر این بود که تمامی اخبار توسط بنده چک شود و سپس در هر یک از شبکه های اجتماعی باشگاه منتشر شود اما در حالی که به بخش روابط عمومی باشگاه اعلام کرده بودم پس از تهیه اخبار و چک کردن آنها با من آنها را در اختیار بخش رسانه ای اسپانسر قرار دهند اما آنها در نقطه مقابل در 90درصد موارد بدون هماهنگی با من مطالبی را منتشر می کردند و همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس از اتفاقات پشت پرده در باشگاه

افشاگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس از اتفاقات پشت پرده در باشگاه