مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:562020-03-10پزشكي

اوژانس 115 بابل شهروندان را از تماس های غیر ضرور منع کرد


سخنگوی اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی در این باره گفت : با توجه به تعداد بالای ماموریت های اورژانس 115 و آماده باش تمامی پایگاه های شهری و جاده ای به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان ، شاهد افزایش 2 برابری تعداد تماس ها و ماموریت های اورژانس هستیم.

مهدی غلام نیاء روشن افزود: از تمامی مردم عزیز استدعا داریم با توجه به نیاز بعضی از بیماران بسیار بدحال و جهت انتقال فوری و احیای بیماران بدحال به مراکز درمانی و شرایط حساس موجود کشور بر اثر انتشار ویروس کرونا ، از تماس بی مورد با تلفن های 115 خودداری کنند تا بتوانیم خدمات فوریت های پزشکی را به بیماران نیازمند ارائه دهیم.

وی گفت : با توجه به اینکه شماره تلفن 4030 و 190 جهت مشاوره و راهنمایی در مورد ویروس کرونا اختصاص یافته است و مراکز درمانی در سطح شهرستان آماده بررسی و درمان بیماران سرپایی و تب دار هستند ، مردم به منظور طرح سئوالات پزشکی تا حد توانایی از تماس با شماره 115 خودداری کنند تا بتوانیم خدمات درمانی و اعزام فوری را به افراد نیازمند ارائه دهیم.

گفته می شود بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای یکهزار و 50 تخت است که هم اکنون با بستری حدود 500 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و روحانی بابل دسته و پنجه نرم می کند و چند نفر نیز در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوژانس 115 بابل شهروندان را از تماس های غیر ضرور منع کرد

اوژانس 115 بابل شهروندان را از تماس های غیر ضرور منع کرد