مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:402020-03-10بين الملل

نهاد حقوق بشری: به حاکمیت سوریه احترام گذاشته شود


رییس «شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر» ضمن انتقاد از وجود تحریف در گزارش حقیقت یاب سازمان ملل در سوریه بر ضرورت احترام به حاکمیت این کشور و رفع تحریم های اقتصادی کمرشکن از سر ملت آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالحمید دشتی رییس شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر که مقر آن در ژنو است، بر ضرورت احترام به حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی آن و رفع تحریم های اقتصادی کمرشکن  و یکجانبه ای تاکید کرد که مردم سوریه را به رنج و مشقت انداخته است.

او طی نطقی در چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از گزارش کمیته حقیقت یاب بین المللی درباره سوریه انتقاد کرد و گفت: در این گزارش به موضوع حملات ترکیه و اسراییل علیه خاک سوریه و حمایت نامحدود برخی طرف ها از تروریسم در سوریه اشاره ای نشده است .

دشتی تاکید کرد: بیست و هفتمین گزارش کمیته می بایست تحولات مربوط به نقض آشکار حاکمیت سوریه و اراضی آن در حملات وحشیانه ترکیه و حملات مکرر اسراییل به خاک سوریه که با پشتیبانی غیرقانونی و یکجانبه امریکا، انگلیس و فرانسه انجام می شود نیز شامل می شد.

دشتی گفت: این گزارش باید بر ضرورت مهار رفتارهای تروریستی و خصمانه رژیم های ترکیه و قطر در حمایت نامحدودشان از تروریسم و تروریست ها در سوریه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد حقوق بشری: به حاکمیت سوریه احترام گذاشته شود

نهاد حقوق بشری: به حاکمیت سوریه احترام گذاشته شود