مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:162020-03-10پزشكي

90 درصد خادمیاران سلامت یزد در مبارزه با کرونا حضور دارند


محمدرضا وفایی نسب شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت جایگاه فعالان عرصه بهداشت و سلامت و قدردانی از خدمات شبانه روزی آنها افزود: از اولین لحظه تشکیل ستاد کرونا استان ، آمادگی خادمیاران رضوی عرصه سلامت برای مقابله با این پدیده در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیشتر پزشکان، پرستاران و کارشناسان خادمیار جزو نیروهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی هستند ادامه داد: خادمیاران با هماهنگی معاونت های بهداشت و درمان این دانشگاه در عرصه های مختلف پیش قدم شدند.

مسوول کانون سلامت دفتر آستان قدس رضوی یزد بدون اشاره به آمار بیان کرد: بخشی از پزشکان و کارشناسان بهداشت نیز در بخش خصوصی فعالیت دارند که آمادگی خود را برای همکاری با حوزه درمانی اعلام کردند.

وفایی نسب با اشاره به رویکرد مشهد مقدس در خصوص استفاده از ظرفیت خادمیاران کشور برای پاسخگویی به تلفن های مردمی بیان کرد در این راستا 12 نفر به ستاد مرکزی مشهد معرفی شدند تا به صورت تلفنی پاسخگوی سووال های مردمی باشند.

وی، آموزش را مهمترین رکن برای مقابله با کرونا دانست و یادآورشد: با همکاری کانون خبر و رسانه دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد نیز پیام های بهداشتی و آموزشی تهیه و از طریق فضای مجازی در اختیار خادمیاران استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد خادمیاران سلامت یزد در مبارزه با کرونا حضور دارند

90 درصد خادمیاران سلامت یزد در مبارزه با کرونا حضور دارند