مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:502020-03-10اقتصادي

ادارات سقز فردا چهارشنبه تعطیل شد/شهر سقز بوسیله بالگرد ضدعفونی می شود


در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فردا به جز ادارات خدمات رسان، تمام ادارات این شهرستان تعطیل هستند.

- کامیل کریمیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: ادارات برق، آب، گاز، مخابرات، فرمانداری و شهرداری باز هستند و خدمات رسانی آنها ادامه خواهد داشت.

فرماندار سقز ادامه داد: بانک های شهرستان سقز نیز تعطیل هستند و با مدیران کل بانک ها رایزنی شده است کسانی که سررسید چک دارند مشکل نخواهند داشت و برگه نخواهد خورد.

کریمیان افزود: با تصمیمات اتخاذ شده به جز فروشگاه های بزرگ و قصابی ها، بازار سقز تا 3 روز آینده تعطیل است و اگر روند افزایشی بیماران کرونا را داشته باشیم تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز از همکاری بازاریان و مردم شهرستان سقز که در خانه مانده اند تقدیر کرد و افزود: انشاءالله با این همکاری که در مردم دیده شده است شاهد روند نزولی کرونا خواهیم بود.

وی سپس ادامه داد: نیروهای راهنمایی و رانندگی هم در مسدودکردن خیابان های اصلی و پرتردد همکاری خوبی داشتند و رانندگان هم به این تصمیم احترام گذاشته و همکاری نزدیکی کردند.

کریمیان افزود: مردم با فرهنگ و تمدن سقز چون موضوع کرونا را همه گیر می دانند تصمیمات ستاد تامین و پیشگیری از ویروس کرونا را قبول کردند و به آن احترام گذاشتند که جای تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات سقز فردا چهارشنبه تعطیل شد/شهر سقز بوسیله بالگرد ضدعفونی می شود

ادارات سقز فردا چهارشنبه تعطیل شد/شهر سقز بوسیله بالگرد ضدعفونی می شود