مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 20:102020-03-10اجتماعي

آموزش خانه به خانه 2 معلم درگزی برای آموزش دانش آموزان در بحران کرونا


دو معلم درگزی با حضور در خانه دانش آموزان، به آموزش دروس و نکات بهداشتی به آنها که امکان استفاده از آموزش انلاین نداشتند، پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، از آلودگی هوا و سرما که بگذریم، امسال زمستان، آنچه مدارس کشور و به تبع آن خراسان رضوی را به تعطیلی کشاند و دانش آموزان را خانه نشین کرد، میهمان ناخوانده و نحس این روزها، یعنی کرونا ویروس است.

تعطیلی مدارس، در این شرایط بحرانی، اگر چه ضروری بود اما این نگرانی را برای خانواده ها به وجود آورد که فرزندشان چطور باید دروس خود را جبران کنند.

وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیما دست به دست هم دادند تا بخشی از این نگرانی را برطرف کنند؛ اما این باعث نشد معلمان با وجدان، دست از آموزش و رسالت خود بردارند.

معلمان در شهرهای خراسان رضوی، با آموزش آنلاین، کلاس های درسشان را برگزار می کنند تا به قول خودشان کلاس عقب نماند اما در این بین هستند دانش آموزانی که نه می توانند از آموزش تلویزیون استفاده کنند و نه دسترسی به آموزش آنلاین دارند.

معلمی که عاشق این شغل باشد، اما برای این مشکل هم راه حلی دارد، همان طور که دو معلم در روستاهای درگز این را نشان دادند.

تصویر زیر، معلمی رانشان می دهد که در منطقه نوخندان درگز به خانه دانش آموزان رفته تا توصیه های بهداشتی را به آنها آموزش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خانه به خانه 2 معلم درگزی برای آموزش دانش آموزان در بحران کرونا

آموزش خانه به خانه 2 معلم درگزی برای آموزش دانش آموزان در بحران کرونا