مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 21:102020-03-10بين الملل

پدر و پسر شاید با هم بروند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنچه این روزها در عربستان و دربار آل سعود می گذرد، این احتمال را قوت می بخشد که دوران یکه تازی بن سلمان به سر آمده و قطار شاهزاده جنایتکار و کودک کش سعودی به ایستگاه آخر رسیده است.

- بن سلمان به دلایل گوناگون و از جمله خسارت های سنگین و تلفات انسانی فراوانی که در جنگ یمن به مردم عربستان تحمیل کرده است، با نارضایتی توأم با نفرت مردم رو به روست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنچه این روزها در عربستان و دربار آل سعود می گذرد، این احتمال را قوت می بخشد که دوران یکه تازی بن سلمان به سر آمده و قطار شاهزاده جنایتکار و کودک کش سعودی به ایستگاه آخر رسیده است.

بعد از مرگ ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان، ملک سلمان پادشاه کنونی بر اساس یک سنت پذیرفته شده در خاندان سعودی، به پادشاهی رسید و اما، در حالی که بر پایه همان سنت، محمد بن نایف ولیعهد و پادشاه بعدی بود، محمد بن سلمان با حمایت آشکار آمریکا و بهره گیری از موقعیت پدرش، سنت دیرینه و تعریف شده آل سعود را نقض کرد و خود را به عنوان ولیعهد و جانشین پدرش معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر و پسر شاید با هم بروند!

پدر و پسر شاید با هم بروند!