مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 02:152020-03-10بين الملل

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا سرکوب مسلمانان هند را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه ای کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: - اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای اقدامات خشونت آمیز اخیر علیه مسلمانان هند را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه ای کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ تصویب لایحه حقوق شهروندی که به موجب آن مهاجرین مسلمان از کشورهای بنگلادش، افغانستان، و پاکستان که پیش از سال 2015 وارد هند شده اند از دریافت امتیاز شهروندی هند مستثنی می شوند، موجب اعتراض قانونی و تظاهرات مسالمت آمیز مسلمانان در هند شد.

همزمان رییس جمهور آمریکا در سفر خود به هند طی سخنانی در جمع مردم احمدآباد، آشکارا مسلمانان را تروریست نامید و هندوها را برای جدا کردن مسلمانان از جامعه هند تشویق کرد.

هندوهای افراطی در دهلی نو برای پایان دادن به اعتراضات و تجمعات مسلمانان به آنها حمله کردند و خودروها، خانه ها، مغازه ها، و مساجد مسلمانان را به آتش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا سرکوب مسلمانان هند را محکوم کرد

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا سرکوب مسلمانان هند را محکوم کرد