مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 02:302020-03-10اجتماعي

برنامه های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نوروز امسال تجمعات در لحظه تحویل سال نو و دیگر مناسبت های مذهبی و اعیاد در بقاع متبرکه برگزار نمی شود.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تمهیدات لازم در بقاع متبرکه به منظور پیشگیری از این بیماری اندیشیده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز قرار بود برنامه های مناسبتی در بقاع متبرکه اجرایی شود اما برای پیشگیری از شیوع بیماری، همه برنامه ها لغو شد، تصریح کرد: هرچند که درب برخی بقاع متبرکه باز است و ضدعفونی و غبارروبی انجام می شود، البته ممکن است زیارت از نزدیک هم امکانپذیر نباشد.

کرمی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری و بر اساس ابلاغیه معاونت فرهنگی سازمان اوقاف، تصمیم به محدود کردن بسیاری از تجمعات و مراسم های مذهبی در بقاع متبرکه سراسر کشور گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال به غیراز تمهیدات اندیشده شده در ارتباط با پیشگیری از کرونا یکی از موضوعات مهم کمک به خانواده های نیازمند است، گفت: سال گذشته 800 بسته بین خانواده های نیازمند توزیع شد و امسال نیز مقرر شده است که تعداد بیشتری بسته حمایتی توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد

برنامه های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد