مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 03:502020-03-11سياسي

راز و جرگلان پیشتاز مقابله با کرونا / از انسداد جاده ها تا آموزش همگانی


فرماندار راز و جرگلان با اشاره به مجموع اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا در این شهرستان گفت: ما ازجمله نخستین شهرستان هایی بود که راه های ترددی را به کنترل درآوردیم و آموزش همگانی و چهره به چهره بخش اعظمی از مردم را به انجام رسانده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از راز و جرگلان، شهرستان مرزی راز و جرگلان ازجمله شهرستان های محروم خراسان شمالی محسوب می شود که تاکنون براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مورد مثبت کرونا از این شهرستان به ثبت نرسیده است.

برگزاری جلسات و هماهنگی واحد روح الله حسین پور در مصاحبه با خبرنگار فارس در راز و جرگلان با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار کرد:  از زمانی که ویروس کرونا اعلام شد یک هماهنگی و سیاست واحد در شهرستان برای پیشگیری از ورود کرونا در پیش مرفتیم و جلسات اگاه سازی فراوانی بین کارکنان اداری و مسولان تامینی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: فعالیت های ما به دو بخش علمی و اموزشی و همچنین اجرایی تقسیم می شود و بر اساس سیاست های رسمی، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان شبکه بهداشت و درمان است اما مطمئن هستیم اگر بخواهیم کرونا را شکست دهیم این دانشگاه به تنهایی نمی تواند کاری را از پیش ببرد لذا تمام امکانات شهرستان اعم از مادی و معنوی بسیج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز و جرگلان پیشتاز مقابله با کرونا / از انسداد جاده ها تا آموزش همگانی

راز و جرگلان پیشتاز مقابله با کرونا / از انسداد جاده ها تا آموزش همگانی