مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-11پزشكي

158 بیمار کرونایی در بیمارستان های زنجان بستری هستند


دکتر علیرضا آرمانی کیان شامگاه سه شنبه در نشست با خبرنگاران استان که به صورت ویدیو کنفراس برگزار شد، افزود: هم اکنون هزارو 670 تخت بستری و 190 تخت ویژه در بیمارستان های استان وجود دارد که از این تعداد 670 تخت به بیماران کرونایی اختصاص دارد و این تعداد تا شنبه آینده به هزار و 101 تخت خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در مجموع تخت بیمارستانی موجود و بضاعت استانی یک هزار و 901 تخت در بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی فعال بوده که این ظرفیت خوبی است.

این مسؤول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای همه مراکز بیمارستانی اقدامات جدی و منطقه بندی انجام شده است و به صورت زون یک، زون 2 تعریف شده است که در این میان زون صفر جایی است که بیمار کرونایی وارد و خدمات لازم ارائه می شود.

رییس کمیته درمانی ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا ادامه داد: تلاش می شود، بیماران کرونایی در شهرستانها به دلیل خطر انتقال بیماری در محل خود درمان شوند و مراجعه کمتر به بیمارستانهای شهر زنجان انجام گیرد تا از ازدحام بی مورد در مراکز درمانی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: 10 مرکز در سطح استان و همه شهرستانهای استان برای بیماران کرونایی تعیین شده است و بر این مبنا باید بیماران مشکوک به کرونا نیز در خود مراکز جامع سلامت حضور پیدا کنند و داخل بیمارستان مراجعه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 بیمار کرونایی در بیمارستان های زنجان بستری هستند

158 بیمار کرونایی در بیمارستان های زنجان بستری هستند