مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-11اقتصادي

محیط کار ادارات هر روز باید ضدعفونی شود


افشین کریمی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بیماری کرونای استان در خصوص حفظ بهداشت و سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی، محیط کار کارکنان باید هر روز ضدعفونی شده و لوازم بهداشتی و محافظتی فردی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده دست در اختیار آنها قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برای تهیه و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز، این موضوع از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری شود و حسن اجرای این مهم بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.

51 بیمار کرونایی در کرمانشاه شناسایی شد سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون 90 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش کرونا 51 بیمار در استان مثبت اعلام شده که 6 نفر از آنان فوت کردند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز سه شنبه (20 اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 461 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 366 نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون 22 بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، 6 بیمار در اسلام آبادغرب، 6 بیمار در سنقر، هفت بیمار در کنگاور، 2 بیمار در هرسین، 2 بیمار در صحنه، 2 بیمار گیلانغرب، 2 بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط کار ادارات هر روز باید ضدعفونی شود

محیط کار ادارات هر روز باید ضدعفونی شود