مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-11اقتصادي

بازدید از تأسیسات گردشگری سرخه 2 بار در ماه انجام می شود


سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه گفت: بازدید از تأسیسات گردشگری سرخه دو بار در ماه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی در حاشیه بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان سرخه اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در خصوص لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران، بازدید از تأسیسات گردشگری دو بار در ماه انجام می شود.

اخلاقی گفت: همچنین به منظور پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، بازدید مشترکی با حضور ادارات نظارتی شهرستان از برخی واحدهای گردشگری انجام و ضمن ارائه راهکارها بر رفع نواقص احتمالی تأکید شد.

وی گفت: آموزش های لازم در خصوص ضدعفونی و پاک سازی فضاها و امکانات مجموعه ها، نحوه پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا به مدیران و کارکنان واحدهای مربوطه داده شد.

اخلاقی گفت: در این بازدید وضع سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضع لباس خدمه، کنترل معتبر بودن کارت بهداشتی، وضع انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از تأسیسات گردشگری سرخه 2 بار در ماه انجام می شود

بازدید از تأسیسات گردشگری سرخه 2 بار در ماه انجام می شود