مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:462020-03-11ورزشي

چطور اساس نامه فدراسیون فوتبال مصوب نشد و 9 سال صدای کسی در نیامد؟


اساس نامه فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفاتی که در مجمع 4 دی 1390 رخ داد، اکنون فاقد وجاهت قانونی است و سالها فدراسیون این تخلف بزرگ را پنهان کرده است.

- ، فدراسیون فوتبال در آستانه یه برهه تاریخی قراره گرفته و در حالی که تعداد زیادی از اعضای این فدراسیون به دلایل مختلف از گردونه خارج شده اند، انتخابات این فدراسیون با مشکلاتی مواجه شده است.

در آستانه پنج روز تا انتخابات فدراسیون فوتبال، فیفا ایرادهایی را به اساس نامه این فدراسیون گرفته و خواستار اصلاحات در آن شده است تا انتخابات پیش رو اعتبار لازم را داشته باشد.

در حالی که فدراسیون فوتبال از یک سو در حال رایزنی با فیفا برای کسب رضایت این نهاد بین المللی برای انجام انتخابات است، از داخل نیز ایرادهای دیگری به اساس نامه کنونی فدراسیون فوتبال وارد شده است که نشان از اوضاع آشفته و بدحال فوتبال ایران دارد.

*ادعای آذری و قنبرزاده بر مصوب نشدن اساس نامه کنونی در مجمع فدراسیون از سوی دیگر، سعید آذری که موافق جدی اصلاح اساس نامه فدراسیون فوتبال است و برام اخذ امضای اعضای مجمع برای اصلاح این اساس نامه هم اقدام کرده، در برنامه تلویزیونی با حضور هوشنگ نصیرزاده، مسئول امور حقوقی وقت فدراسیون فوتبال گفت که اساس نامه مصوب سال 90 هم اعتبار ندارد چرا که درخواست اصلاح این اساس نامه در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور اساس نامه فدراسیون فوتبال مصوب نشد و 9 سال صدای کسی در نیامد؟

چطور اساس نامه فدراسیون فوتبال مصوب نشد و 9 سال صدای کسی در نیامد؟