مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-11اقتصادي

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به 2860 مددجوی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون آموزش های فنی و حرفه ای به دو هزار 860 مددجوی تحت حمایت ارائه شده است.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه برگزاری دوره های مهارت آموزی براساس توانایی ها، ظرفیت ها و نیازهای ساکنان هر منطقه تعریف شده است، گفت: ارائه آموزش های تخصصی در راستای افزایش مهارت مددجویان برای ورود به بازار کار انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: مددجویان دوره های آموزش های فنی و حرفه ای را در رشته های صنایع دستی، دامپروری، خدمات، صنفی و صنعتی گذرانده اند.

وی با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به زنان سرپرست خانوار و دختران خانواده مددجویان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 696 زن سرپرست خانوار و یک هزار و 900 دختر خانواده مددجویان تحت کمیته امداد استان مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند.

ملک پور تعداد مردان تحت حمایت که دوره های آموزش فنی و حرفه ای را گذرانده اند 264 نفر عنوان کرد و گفت: تمامی مددجویان پس از گذراندن دوره های مهارت آموزی می توانند با ارائه طرح اشتغال و تأیید کارشناسان این حوزه برای دریافت وام اشتغال به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به 2860 مددجوی چهارمحال و بختیاری

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به 2860 مددجوی چهارمحال و بختیاری