مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-11اقتصادي

عدم توزیع اسکناس نو در شعب بانک سرمایه به منظور حفظ سلامت مشتریان


با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و خودپردازها در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، بانک سرمایه در روزهای پایانی سال اسکناس نو توزیع نمی کند.

- با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و خودپردازها در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، بانک سرمایه در روزهای پایانی سال اسکناس نو توزیع نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سرمایه، با توجه به شرایط فعلی و با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در تجمعات ایجاد شده برای دریافت اسکناس نو و همچنین خطر گسترش بیماری از طریق رد و بدل شدن اسکناس بین افراد خانواده، دوستان و آشنایان، توزیع اسکناس نو در روزهای پایانی سال در شعب و خرانه بانک سرمایه صورت نمی گیرد.

بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ 30 میلیون ریال در هر شبانه روز به مبلغ 50 میلیون ریال (با سقف هر تراکنش 30 میلیون ریال)، و سقف برداشت نقدی درون بانکی را نیز از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توزیع اسکناس نو در شعب بانک سرمایه به منظور حفظ سلامت مشتریان

عدم توزیع اسکناس نو در شعب بانک سرمایه به منظور حفظ سلامت مشتریان